Loom figuurtjes

Ook ik ben even  in de ban geweest van de loom elastiekjes (dankzij mijn jongste dochter die op de basisschool stage loopt)  In het begin dacht ik dat je er alleen maar armbandjes mee kon maken, maar wat heb ik mij daarin vergist.  Een aantal zakjes met elastiekjes in diverse kleuren gehaald en zie hieronder het resultaat.

panda / uiltje / baby pinquin
schildpadjes
angry birds
inktvis
bijtje
muis of rat
olifantje dumbo
dolfijn
aapje 
aapje andere kleur
Het was erg leuk om te doen en echt heel wat anders dan scrappen. Mijn favorieten zijn de aapjes en natuurlijk de draak. 


draakje

Een lang berichtje dit keer maar ik wou de diertjes graag op de foto hebben aangezien ik de diertjes de komende week allemaal aan mijn neefje ga geven die niet zo dicht bij mij woont. Op deze manier kan ik nog eens terug kijken wat ik allemaal heb gemaakt.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog en de leuke berichtjes en ik hoop tot ziens.

Groetjes Jeanette


1 opmerking:

  1. Heel anders dan scrapppen, maar wat zijn ze leuk Jeanette.
    Erg leuke beestjes en je neefje zal er vast heel blij mee zijn.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette